Succesul BlackBerry, explicat de director: oferim ceea ce nimeni nu mai are

de: Răzvan Băltărețu
03 06. 2015

BlackBerry a scăzut destul de mult, după lansarea iPhone și lansarea telefoanelor cu Android, dar mai există o caracteristică a telefoanelor canadienilor care n-a dispărut și directorul spune că datorită acesteia încă au succes.

BlackBerry, alături de alți giganți ai anilor 2000, n-a înțeles pe deplin pericolul iPhone și, mai târziu, cât de mult poate pierde din cauza Android. iPhone, prin ochii BlackBerry, nu se regăsea pe aceeași piață. În 2007, aceștia estimau că dispozitivul ar fi putut avea succes doar în rândul celor care sunt pasionați de YouTube și alte posibilități oferite de Internet. Mai târziu s-a dovedit că n-aveau dreptate, dar încă mai pot vinde ceva pieței, chiar și în actuala configurație.

De-a lungul timpului, BlackBerry s-a concentra asupra serviciului său de comunicare eficient și foarte sigur, care o transformase într-o companie care controla, la un moment dat, jumătate din toată piața smartphone-urilor. Totuși, era o piață destul de mică și limitată la oamenii de afaceri, oameni politici sau oameni din armată. Securitatea a fost și încă este, susține directorul BlackBerry, ceea ce compania a vândut și vinde bine.

„Am reușit să ne securizăm dispozitivele mai bine decât oricine. Mulți încă mă întreabă de ce mai suntem în industria telefoanelor mobile. În primul rând, este una foarte bună, în care poți să faci bani. Apoi, este prima piață pe care ne vindem serviciile securizate. Dacă reușim să furnizăm un dispozitiv sigur, atunci securizarea software-ului, conținutului, cum ar fi pozele și videoclipurile, și administrarea datelor este mult mai ușor de realizat”, a declarat John Chen, directorul BlackBerry, citat de PhoneArena. Chen mai are dreptate cu un lucru: cei mai influenți oameni încă au BlackBerry.

„De aceea vedem dispozitivele noastre la membrii guvernelor din toate țările dezvoltate. Vezi șefi de stat cu dispozitivele noastre”, a mai spus Chen. Și compania a încercat în ultimii ani să împace ambele lumi: cea a smartphone-urilor și a clienților fideli. Astfel, au apărut BlackBerry Classic sau experimentul Passport, care s-a dovedit popular printre oamenii de afaceri sau cei din politică.